پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
مصداق‌های حکمرانی

مصداق‌های حکمرانی

- 1402/04/19

در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی حکمرانی، مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان به بیان « حکمرانی منطقه‌ای علم و فناوری» پرداخت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، این نشست با حضور فناوران و نوآوران در محل سالن جلسات پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان گفت: حکمرانی مصداق‌های بارزی دارد و باید به این مصداق‌ها پرداخت. یکی از این مصداق‌ها مردمی‌سازی است.

وی با اشاره به بازدید نوجوانان از سرزمین علم و فناوری نوجوانان افزود: حضور جوانان و نوجوانان باعث افزایش امید و انگیزه در آنان می‌شود و می‌توان با این مدل، ایمان آنان را نیز تقویت کرد تا در مقابل هجمه رسانه‌ای شبکه‌های خارجی، بدانند که می‌توان فعل خواستن را صرف  و در مسیر پیشرفت ایران اسلامی حرکت کرد.

میرزائی شهرابی به علوم جدید در دنیا اشاره کرد و تاکید کرد: باید حکمرانی را به سمت درست فناوری و نوآوری سوق داد تا به همین شکل در مسیر انتخاب شغل نوجوانان و جوانان نیز ورود کرد و در آینده شاهد حضور فناوران و نوآوران بیشتری در کشور عزیزمان باشیم.

 وی به انتخاب درست طرح‌ها برای اجرا و زمان‌بندی صحیح پرداخت و ادامه داد: حکمرانی یعنی بدانیم مسیر حرکت از چه نقطه و چه مسیری است تا به این روش بتوانیم در علوم جدید اثرگذار باشیم.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان عدم توجه به مزیت‌های استانی را مهم دانست و تشریح کرد: در این حوزه به صورت جدی ورود کردیم و از زمان مدیریت جدید در سه حوزه صنایع معدنی، صنایع غذایی و کشاورزی و صنایع خلاق فرهنگی و زیارت برنامه‌های خود را اجرایی کردیم.

در پایان این برنامه درخصوص حکمرانی و با موضوع حکمرانی منطقه‌ای علم و فناوری پرسش و پاسخ صورت گرفت.  



دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.